vineri, 31 octombrie 2014

intr-o tara straina

... intr-o tara straina care nu era pe lista preferintelor, dar care la un moment dat parea o alegere buna in comparatie cu locul de munca din acea vreme...
... cu copilul care sufera de dorul tarii lui, care intr-o dimineata mi-a zis: "Mami, eu in fiecare noapte visez ca sunt acasa" (La el "mereu" nu inseamna ce inseamna pentru un adult. La el "mereu" inseamna de fapt "cateodata", dar ... oricum! .. daca a zis asta, probabil ca asa simte)...
... cu sotul care lucreaza de dimineata pana seara, care e adevarat, vine la pranz la masa dar... totusi!...
... cu niste peisaje care nu seamana nici pe departe cu cele de acasa




... si care oricum nu prea sunt accesibile, pentru ca aici oamenii au simtul proprietatii (probabil ca la fel ca la noi) dar in plus, au bani sa isi faca porti si garduri...

Incerc sa par ok dar ma simt ca si cand as fi in apa, tinandu-mi respiratia. In nici un caz nu exista fiinta vie terestra care sa isi poata tine respiratia atat cat trebuie sa stam noi aici. Deci, trebuie sa scap de sentimentul asta, pe care totusi nu l-am avut de la inceput...

Idei, idei, am nevoie de idei!
Si de o activitate atat de placuta ca ... plimbatul unui catel de exemplu! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Les sculptures