vineri, 16 decembrie 2016

Titirezii de iarna

Cum ar zice fiu-meu ... in loc de "mergem la nasi", "mergem la nasii" .. observati diferenta, a doua varianta, incorecta, cu doi de "i"

Ce legatura au titirezii cu nasii? 
Nici una, doar ca folderul cu poze se numeste "titirezi de iarna", iar postarea "titirezii de iarna". La fel, observati diferenta, cu un "i" si cu doi de "i"
Daca ziceam "titirezi de iarna" ... erau niste titirezi oarecare, dar daca zic "titirezii de iarna" se schimba total povestea. Este vorba despre ei:



...dar nu asa statici

...ci in miscare! 
 
Titirezii deci! Se stie despre care titirezi este vorba, sunt importanti! :), ei sunt!

Deci, probabil ca fiu-meu, desi este incorect sa spuna "nasii" intr-o propozitie de genul ... "abia astept sa mergem la nasii", sau ... scrisoare: "Dragi Nasii, observati cu "N" mare, probabil ca in sufletul lui micutul ii iubeste atat de tare si inseamna atat de mult pentru el! (ca de! .. cine ii daruieste lui cadouri neconditionate nici de probleme de matematica, nici de citit povesti, nici de vorbit politicos?!? )
Cum aude de cadouri (si nasii sunt diplomati si ii comunica la telefon, cu luni bune inainte de a ne intalni, ca il asteapta nu stiu ce si nu stiu ce cadou) se lumineaza de tot micutul, si brusc, daca pana in acel moment nu se gandise nici fir la "nasii", totul dispare ca prin farmec si intreg universul lui ramane format DOAR din NASII!
Asa-s toti copiii, sunt sigura, doar noua ni se parea diferit mai la inceput. Cat puteam sa gresim!!!

Sper ca nu v-am plictisit cu aceasta introducere, care si-a facut singura legatura cu titirezii nostri de iarna.
Si daca v-am plictisit ... sigur ati sarit peste si n-ati suferit prea mult, asa ca ... sanatate multa! ;)

Despre titirezii de iarna ... sunt din lemn de salcie, ciopliti cu cutitul, echilibrati cu multa truda si rabdare, dar mai presus de toate cu mult drag.

Desenele stangace, de copil care inca nu a ajuns la stadiul de adult intr-ale desenului, sunt facute de mine, am incercat sa reprezint cateva simboluri de iarna ... crenguta de brad impodobita cu globuri rosii, omul de zapada, bradutul impodobit si saniuta.
Mi-a facut mare placere sa le cioplesc, sa le desenez, dar mai ales sa le probez ghidusenia cu care se rotesc si se rotesc si se rotesc .. atat de frumos ca nu-ti mai vine sa iti iei ochii de la ei. Si apoi ... poate chiar inainte sa se opreasca, sa prinzi unul usor in palma, sa simti cum te gadila cateva secunde inainte sa se opreasca si apoi sa iti iei si mai mult avant sa-l invarti cu si mai multa sete.
Trebuie sa incercati sa vedeti cum este, ca eu sigur nu am reusit sa descriu pe de-a-ntregul sentimentul. 
Asta vara eram la un targ si a venit o doamna (putea sa imi fie mama, poate chiar bunica daca eram si eu mai tanara putin:)))) ... atat s-a mirat de niste titirezi de pus la gat (micuti, tare draguti, din lemn de maslin .. daca o sa gasesc o poza cu ei o sa vi-i arat si pe ei... acum se pare ca nu am), zicand ca n-a mai vazut titirezi de cand era copil. Bineinteles ca m-a emotionat foarte tare (altfel nu povesteam), nu m-am putut abtine si i-am daruit unul. Sper ca i-a facut placere cel putin pe sfert cat mi-a facut mie. :)

Nu vreau sa ma laud, doar vreau sa va spun, desi probabil ca stiti .. mai mult te bucuri cand dai decat cand primesti. Asa e de inteles atitudinea nasilor, nu? Ca nu mai stiu saracii ce sa ii mai dea finutzului lor mic. I-au dat o data si o drona si o toba si o tableta, de nu mai stia saracul copil la care sa se uite mai intai. Parerea mea e ca asta e rasfat fara margini, de aceea noi incercam pe cat putem sa mai atenuam din el :).

Cam atat ca tot pe langa vad ca imi vine sa scriu. 
Asadar .. titirezii de iarna, chiar inainte sa se opreasca, uitati-va la ei ce caraghiosi sunt :)



Daca va doriti vreunul nu ezitati, ca eu imediat va trimit :)
Va doresc numai si numai bine, optimism si sanatate cat nu puteti cuprinde, sa fiti fericiti si sa mai dati si altora din fericirea voastra!
Sarbatori cu bine alaturi de cei dragi!!!
Cu mult drag, 
Roxana

Un comentariu:

Les sculptures